Založ si blog

Barbina ma blokla na FB?

Milí spoluobčania.

 

Tento môj príspevok prosím berte ako oddychové čítanie na zamyslenie. Nemám v úmysle sa tu siahodlho rozpisovať o mnou vnímaných defektoch na úrovni súčasnej politickej moci a jej predstaviteľov, známej tiež ako „slušnovláda“ a „slušnodemokrati“, ktorú ja radšej nazývam „dysgenická totalitná lumpendemokracia“, čo sa mi javí byť výstižnejšie, nakoľko, okrem všetkého iného, iste mnohí uznáte, toto so slušnosťou, ako ju ponímame my /ešte/ tradične zmýšľajúci domáci obyvatelia Slovenska a Európy /neprogresívci/, nemá nič spoločné, to jest, tá ich „slušnosť“ na spôsob svojho času niekým organizovanej vulgárnej iniciatívy „Za slušné slovensko“ a jej „poradcov“, ktorých mená si môžete nájsť na internete, nemá v mnohom nič spoločné obsahovo so slušnosťou, ako si ju predstavujem napríklad ja.

 

Tiež by som tých fanatickejších „slušňákov“, „olajnovoličov“, „slniečkárov“ a podobne, chcel poprosiť, aby sme sa vyhli pre totalitný systém typickým obvineniam, že tu šírim nejaký antisemitizmus a „extrémizmus“. Ak som aj kriticky v minulosti vystupoval proti určitým kruhom, ktoré vyliezli na svetlo politického sveta z prostredia strany KDH, typu Lipšic a spol. /toho času Olajno- Nova, ak sa nemýlim/, prípadne z prostredia strany Progresívne Slovensko, tak tým nebol myslený nejaký antisemitizmus, pretože mňa nezaujíma ich pôvod, alebo pôvod ich nepochybne ideologických súdruhov z prostredia tých „poradcov“ orwellovsky vulgárnej iniciatívy Za slušné Slovensko, ten svoj pôvod riešia skôr oni. Čiže ich pôvod ma nezaujíma. Zaujíma ma to, ako sa správajú a konajú, to i vo vzťahu k našim tradičným kultúrnym hodnotám a morálke.

 

Práve na tú morálku tu idem poukázať na príklade.

 

Keď mám čas, tak si pozerám na internete, čo je nového v politike. V októbri tohto roku som si pozeral obsah FB stránky pani Čaputovej, toho času vo funkcii prezidenta Slovenskej republiky, ktorá je, ako som si všimol, nielen na internete, známa tiež pod označeniami „Soros bábika skládková“ /čo má hneď viacero významov/, Barbie, TapreTekra /Táto prezidentka Tejto krajiny/, alebo najnovšie hrobárka priamej demokracie /marička referenda/. Čiže kukol som si stránku tej pani, ktorú do funkcie prezidenta republiky v podmienkach súčasného volebného systému zvolilo, ak sa nemýlim, až 23 % všetkých oprávnených voličov, znovu opakujem, VŠETKÝCH oprávnených voličov, medzi ktorých ja som patriť nemohol, čiže drvivá menšina.

 

Prečítal som si príspevok tejto pani, v ktorom sa vyjadrovala na adresu poslanca NR SR pána Tarabu, ktorý komentoval jednoduchým spôsobom aktivitu jej dcéry. Iste si mnohí spomeniete na tú udalosť, kto nie, tak si nájde na nete.

 

Len v rýchlosti. Boli uverejnené nejaké informácie o tom, že dcéra pani Čaputovej sa niekde prezentovala ako modelka. Poslanec Taraba napísal na nete, že po dnešku vieme, že máme novú top modelku. Pani Čaputová na to reagovala na svojej FB stránke takým spôsobom, že som dospel k záveru, že trpí nejakým paranoidným stavom, že má kvalitatívne narušený kontakt s realitou. Napísala, že : „Útok na politika alebo političku cez jeho deti je politické dno. Poslanec Taraba by sa o moju dcéru nikdy nezaujímal, keby to nesúviselo s mojou funkciou. Ľudskej zlobe a hlúposti musím v živote čeliť, ale moje deti z toho vynechajte!“.

 

Kukám na to a… čože??? Mi napadlo viacero otázok: Aký útok? Kde to nabrala? Akým mechanizmom sa dopracovala k záveru, že sa jednalo o útok? A útok na politika? A útok cez jeho dcéru? A ako sa dopracovala k tomu, že pán Taraba by sa o jej dcéru nezaujímal, keby to nesúviselo s jej funkciou? Ako vie, že jeho záujem o dcéru súvisí s jej funkciou? Ako vie, že sa jedná o prejav hlúposti a zloby?

 

Mi to nedalo, pretože jeden z javov, ktorý mi na dysgenických lumpenlžidemokratoch vadí, je zjavná porucha kontaktu s realitou a jej následkom šírenie bludov a otravovanie ľudí s bludmi vychádzajúcimi z ich /v mojom eugenickom ponímaní/ pokrivenej mysle, tak som jej do komentára pod jej príspevok napísal nasledovné:

 

„Dobrý deň. Už dlho si myslím, že ste mentálna mrzáčka a tento Váš status ma v tom len utvrdzuje. Vy máte zrejme narušený kontakt s realitou. Poslanec Taraba písal, že máme ďalšiu top modelku. Mne by to polichotilo, keby to napísal o mojej dcére. Možno to pán Taraba myslel sarkasticky, keďže Vaša dcéra nie je žiadna krásavica podľa mňa, podobne ako Vy, ale najprv predložte vedecké dôkazy o tom, že to myslel sarkasticky a že chcel šíriť zlobu a nešírte tu šarlatánske bludy, lebo Vy tu trepete sprostosti o nejakej zlobe. Buďte taká dobrá, keď už ste sa dostali do úradu prezidenta republiky /takým spôsobom, akým ste sa tam dostali/, čo mňa osobne až uráža, že tam je niekto ako Vy, tak aspoň uverejňujte len to, čo Vám napíše Leško a Kubina, lebo to má aspoň nejakú úroveň. Ale netrepte sprostosti tu prosím, je to nedôstojné.“

 

Po nejakom čase som opäť navštívil stránku pani Čaputovej a objavil som tam nasledovné. Nemožnosť pridať komentár pod jej jednotlivé príspevky a informáciu pod jej komentármi znenia: „Zuzana Čaputová obmedzila, kto môže komentovať tento príspevok“.

 

Ááááhááááááá!! Takže to je čo? To ma akože tá pani takzvane blokla na FB? A prečo vlastne? Súvisí to s mojím príspevkom? Ak áno, tak v čom je problém? Že som ju vyzval, aby sa nesprávala ako šarlatánka, ale naopak, pristupovala k určitým publikovaným obsahom vedecky? Šarlatánstvo je podľa mňa prejav mentálneho mrzáctva. A čo? Nemám právo na svoj názor? Nemám právo svoj názor uverejniť? Alebo pani Čaputová ako politik nemôže zniesť trochu kritiky na svoju adresu?

 

Toľko k morálke pani Čaputovej, tej slušnodemokratky…

 

Z viacerých dôvodov si myslím, že v tomto podľa mňa totalitnom orwellovskom „slušnorežime“ najväčšia škodná spomedzi lumpenlžidemokratov sú práve táto podľa mňa mentálna mrzáčka a ten podľa mňa oberpsychopat Testovič, to najmä pre presadzovanie zvráteností v hodnotovej rovine. Ani by som sa nečudoval, keby pri takomto vývoji za 20 rokov sa tu propagovalo, že konzumovať fekálie je humánne a kto je proti tomu, je fašista a extrémista a treba ho trestne stíhať… Rozumiete mi, čo si predstavujem pod pojmom zvrátenosti hodnôt? Tá paranoja. Ona ide kritizovať poslanca parlamentu za to, čo si ona bez vedeckých dôkazov myslí, že si on myslí… Celé zle.

 

Nie, že by som tým olajnovoličom a čaputovoličom, šarlatánom, obecne: veriacim v to, čo neexistuje, alebo je defektné z určitej perspektívy, ale je obsiahnuté v aktuálnej propagande, nedoprial nejakú tú ešte teplú koblíšku na raňajky, alebo redší gulášik na obed /v závislosti od črevného statusu kuchára/, naopak, patrilo by im to, si myslím.

 

A nečudujem sa ani tomu, že už v súčasnosti sa šíria internetom vtipy na adresu niektorých politikov obsahovo asi také, že čo keby Testovič miesto pancierovanej limuzíny dostal z daní nás pracujúcich ľudí radšej Cadillac ako mal Kennedy… A že by sme im takýto nový automobil a následnú jazdu pomedzi milujúci národ, dopriali, milé deti. Však?

 

Pekník

Odstávka spaľovne ZEVO OLO 8. časť

05.09.2020

V mojom článku nazvanom „Odstávka spaľovne OLO“ /1. časť/ z 26-09-2016 som uviedol i to, že osobne považujem likvidáciu zvyškových zmesových komunálnych odpadov, to jest toho, čo zostane po vyseparovaní recyklovateľných zložiek, ich energetickým zhodnotením v spaľovni s technológiou BAT, za v súčasnosti ten najvhodnejší spôsob likvidácie a uviedol som [...]

Odstávka spaľovne OLO 7. časť

10.02.2020

V mojom článku nazvanom „Odstávka spaľovne OLO“ /1. časť/ z 26-09-2016 som uviedol i to, že osobne považujem likvidáciu zvyškových zmesových komunálnych odpadov, to jest toho, čo zostane po vyseparovaní recyklovateľných zložiek, ich energetickým zhodnotením v spaľovni s technológiou BAT, za v súčasnosti ten najvhodnejší spôsob likvidácie a uviedol som pozitíva [...]

Odstávka spaľovne OLO 6. časť

06.02.2020

V mojom článku nazvanom „Odstávka spaľovne OLO“ /1. časť/ z 26-09-2016 som uviedol i to, že osobne považujem likvidáciu zvyškových zmesových komunálnych odpadov, to jest toho, čo zostane po vyseparovaní recyklovateľných zložiek, ich energetickým zhodnotením v spaľovni s technológiou BAT, za v súčasnosti ten najvhodnejší spôsob likvidácie a uviedol som [...]

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 42093x
Priemerná čítanosť článkov: 2631x

Autor blogu

Kategórie